Brev:
På ferie i Danmark
7. november 2017
Alder:
4 mdr.
På ferie i Danmark
Hej Helen,
1000 tak for dine meget brugbare råd. Det er så rart at få nogle guidelines i hvad og hvordan man bedst gør tingene, så man kan få lidt ro i sindet :)
I forbindelsen er sidste brev vedr tilknytning til mine forældre nævner du at besøge dem engang i mellem
Jeg skal faktisk besøge dem til sommer, og skal til at booke billetter. Mit spørgsmål er derfor hvor lang en "ferie" vil være bedst for hende. Til den tid er hun ca 1 år og 2 mdr
Den skal helst ikke være for lang så hun "glemmer" far (han kan desværre ikke rejse med), men heller ikke for kort til at det bliver for mange skift på kort tid.
Er der evt andre ting jeg bør være opmærksom på i forbindelse med dette? Jeg vil ihverfald prøve at medbringe så mange ting fra Kina som er genkendelig for hende, så det virker mindre "nyt" og overvældende for hende. (Eller er hun til den tid så nysgerrig på verden at hun ikke interesserer sig for det vante :)?)
På forhånd mange tak for hjælpen (igen!)