Brev:
Ferie
20. juli 2017
Alder:
14 mdr.
Ferie
Hej Helen
Vi skal til udlandet en uges tid i september hvor vores søn er 17 mdr. Det er første gang vi rejser og jeg vil rigtig gerne have noget input til mine spørgsmål:
1. Vi vil rigtig gerne have han har UV dragt på når vi er ved pool eller strand, også selvom han er i skygge - skal de være langærmet eller kortærmet, og lange ben eller korte ben i dragten? og hvor mange anbefaler du vi tager med? Og skal vi generelt lade ham have en UV dragt så længe solen er fremme, også selvom vi primært er i skygge?
2. Hvor hurtigt skal han have dragten af når han har været i vandet?
3. Har har haft mellemøresbetændelse to gange i hans liv, men skal vi være opmærksom på noget ved flyveturen eller i vandet?
4. Min kæreste og jeg talte om varmen og søvn om natten, og pludselig faldt snakken på aircon, jeg vil helst ikke have den tændt, men skal vi gøre det?
5. Badesko? Skal vi investere i nogle hvis han skal rende ved strand og pool?
6. Når han skal puttes til middagslur, skal vi så beholde en UV dragt på eller skifte til en body? min tanke er at vi skal skifte, men bil godt lige høre dit besyv på?
7. Vi skal flyve i ca. 3 timer, og har en lille nervøsitet da han har super meget kruft i numsen, og gerne vil ned og bevæge sig. Har du nogle ideer til hvad vi kan tage med på flyveren for at underholde ham?
8. Når vi spiser frugt i udlandet, skal vi så skrælle det for en sikkerhedsskyld?
Hilsen