Brev:
Rejse og klapvogn
2. marts 2017
Alder:
5 mdr.
Rejse og klapvogn
Kære Helen
Vi skal på tur med vores baby - tre uger i april, hvor han så er 5,5 måned, når vi tager af sted.
Han kan endnu ikke sidde helt stabilt selv nu - kan han sidde i klapvogn til den tid? Vores plan er nemlig at tage sådan en med, bl.a. til lure i løbet af dagen. Men nu kommer jeg i tvivl om, hvorvidt ryggen kan klare at sidde i sådan en...
Tak:)
Hvor er det bare et godt koncept med sådan en netsundhedsplejerske:)