Brev:
Baby og bil
20. november 2016
Alder:
5 mdr.
Baby og bil
Hej Helen,
Vores 5 måneders gamle datter og bil er ikke en god kombination. Da hun var helt lille fald hun let i søvn i autostolen, men efter 1-2 måneder ændrede det sig. Hun er meget lang tid om at overgive sig til søvnen og ofte sker det ikke uden en kamp.
Da hun begyndte at tage sutten, troede vi, at bilturerne nu ville blive meget bedre, men nej.... vi har flere gange måtte køre af motorvejen og tage hende op, da hun bliver så ked. Hun har det fint med at sidde i autostolen, men når hun er ved at falde i søvn, går det galt. Vi kører ikke tit.... måske 2-3 gange om måneden.
Egentlig tror jeg, at vi bare må acceptere, at sådan er hun, MEN vil alligevel lige høre dig, om du har et eller flere gode tips, som vi kan afprøve?
Med venlig hilsen
Sine