Brev:
Gråd i autostol - 4 mdr.
18. august 2016
Alder:
4 mdr.
Gråd i autostol - 4 mdr.
Hej Helen
Vores dreng bryder simpelthen ud i hjerteskærende gråd når vi kører med ham i autostol.
Vi har prøvet alt!
Legetøj, sang, Jeg sidder altid ved ham på bagsædet, ny autostol osv.
Nogle gode råd?
På forhånd tak