Brev:
Gode råd til at rejse med baby
4. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Gode råd til at rejse med baby
Hej Helen...
Vi påtænker at tage vores søn med ud at rejse til marts. Er der noget vi skal være opmærksomme på, og er det sikkert at give ham mad fra hotellets buffet. Det blir formentlig til Tyrkiet.
Og så lige to spørgsmål om mad:
Må han få gedeost og feta?
Må han få mad med kakao pulver i (ren økologisk usødet kakao).
Kærlig hilsen mig...