Brev:
Kærestetur eller ej!
8. november 2015
Alder:
9 mdr.
Kærestetur eller ej!
Hej Helen.
Jeg skriver fordi min kæreste har vundet et af de her cruise på Oslo båden- en forlænget weekend, Torsdag-søndag.
Vi har en datter på 9 måneder. Min kæreste vil gerne at vi gør en kærestetur ud af hans præmie, men jeg har det så skidt med at lade min datter passe så længe. Det ville være hendes mormor og morfar der skulle passe, og dem ser hun flere gange ugentlig og er glad for dem. Hun er blevet passet før af dem- få gange, men altid på det vilkår jeg hurtig kan komme hjem. Det har endnu ikke været nødvendigt. Men skulle det blive det, kan jeg jo ikke bare sådan lige komme hjem fra Olsobåden.
Jeg har sagt at jeg synes min kæreste skal tage en god ven med og give den gas, men han insisterer på jeg skal jeg med- og mener vi kunne have godt af et "get away"! Han har sikkert ret, men jeg synes jo stadig at A er så lille, og hvad hvis hun bliver ked af det. Min frygt er simpelthen at hun skal føle sig svigtet. Jeg har selv før prøvet at både føle mig svigtet og forladt af min mor ( grundet akut sygdom ) og jeg har lovet mig selv at jeg vil gøre ALT i verden for at A ikke skal få en følelse. Samtidig kan jeg godt se det hele fra min kærestes side.
Vil du mene at en velfungerende glad pige, med god rytme, god appetit og masser af tillid til mormor og morfar ville kunne klare at blive passet så længe.
Venlig hilsen
En mor, der ville give alt for klone sig!