Brev:
Ferie fra vuggestuen
15. juni 2014
Alder:
12 mdr.
Ferie fra vuggestuen
Hej Helen
Vi har lige et spørgsmål mere, men sender det seperat.
Jeg arbejder som skolelærer, og jeg har derfor ca. 5 uger, hvor jeg ikke skal på arb.
Min mand og jeg holder ferie sammen i 2 uger og ugen efter der lukket i vuggestuen - så der er Lukas selvfølgelig hjemme sammen med os i de 3 uger.
Men så er jeg lidt i tvivl. Nogen jeg snakker med siger, at jeg bør aflevere ham i vuggestuen de 2 resterende uger også - fordi han har godt af at blive stimuleret - og så er det måske bare fra 8-14 han er der.
Andre siger så, at det er synd - og selvfølgelig han skal være hjemme så længe han har mulighed for det - altså i 5 uger. Og han bestemt ikke kommer til at " savne" vuggestuen - og vil fint blive stimuleret hjemme.
Jeg er lidt forvirret :-/ Hvad er din holdning?
Med venlig hilsen
K