Brev:
Ferie med eller uden barnevogn
26. april 2014
Alder:
10 mdr.
Ferie med eller uden barnevogn
Hej Helen
Ja så har jeg et spørgsmål mere, vi skal på ferie to uger til Tyrkiet, vi har en lejlighed dernede, og der er en rejse seng og paraplyklapvogn.
Lille musen plejer at sove i sin barnevogn om dagen og i sin seng / vores seng om natten. Jeg kommer nu i tvivl om, om skal vi tage barnevognen med på ferie, den kender hun, føler sig tryg i og sover så derfor godt i den, eller skal vi tage chancen og se om hun vil sove i sengen eller i den klapvogn om dagen ??
På forhånd tak:-)
Venlig hilsen
M