Brev:
Rejse med 8 måneder baby
1. april 2014
Alder:
8 mdr.
Rejse med 8 måneder baby
Hej Helen.
Vi står med et dilemma. Vi skal rejse til new York og være væk i 7 dage. Vores plan var at tage vores 8 måneder baby med. Men nu overvejer vi at lade ham blive hjemme og blive passet af vores bedsteforældre i vores hjem. Som han kender særdeles godt.
Vi vil gerne vide hvilke erfaringer du har. Kan vores lille dreng tage 'skade' af at vi
er væk i 1 uge?
Hvis vi tager afsted uden ham, er det så en god ide at skype hver dag så han kan se og høre os?
Hvis vi tager ham med vil det så kunne have negative konsekvenser?
For vores ferie er desværre ikke blevet som planlagt. Vi skal mellemlande og vente i en lufthavn i flere timer, samt at vi skal skifte hotel, hvilket betyder vi skal bo 3 forskellige steder på 1 uge. Det er også af denne årsag at vi overvejer at lade ham blive hjemme.
Vi håber at høre fra dig snart. Da vi skal afsted om nogle dage.
Med venlig hilsen
en fortvivlet mor og far.