Brev:
Tilstoppet næse
17. februar 2014
Alder:
4 mdr.
Tilstoppet næse
Kære Helen,
Min søn på knap 4 måneder har siden han var ca 1 måned haft hyppige tilstoppelser i næsen.
Vi har dryppet med saltvand og kan med jævne mellemrum fiske store klumper ud. Vi kan ikke bruge den lille suge-dims da det er for tykt/klumpet til at den kan tage det.
På det sidste har det været så slemt at vi må hele dryppe/fiske seancen igennem 1-2 gange om natten, før han kan trække vejret frit nok til at blive ammet.
Vi føler at det går meget ud over hans livskvalitet, og vi har en yderligere bemymring: om en lille uge skal vi flyve ca 5 timer med ham. Vi er bange for om trykket bliver et problem når han ikke har fri passage i næsen. Vi vil selvfølgelig være ekstra grundige med at dryppe næsen om dagen op til at vi skal afsted.
Men vi er også usikre på om alt det saltvand og al den roden i næsen kan irritere hans slimhinde i den grad at vi bare er inde i en ond cirkel.
Vi har spurgt vores læge til råds, men hun havde ikke noget bud på en løsning andet end det vi allerede gør. Har du noget bud på andet vi kan gøre?
Fine hilsner,
Louise