Brev:
Hader sin barnevogn & autostol
15. september 2013
Alder:
2 mdr.
Hader sin barnevogn & autostol
Kære Helen,
Vores yndige datter på 2 måneder er meget lidt glad for sin barnevogn og sin autostol.
Jeg kan acceptere at hun ikke vil sidde i sin autostol, min erfaring siger mig at det bliver bedre når hun kan se mere ud. Men jeg ville ønske at hun ville sove i sin barnevogn, som i virkeligheden er en BabyJogger med lift i. Hver gang jeg lægger hende i den, skriger hun. Jeg lægger hende når hun tydeligvis er træt, svøber hende i dynen (sut vil hun ikke tage) og kører en tur.
Men det bliver aldrig en lang tur og jeg får hende aldrig til at sove.
Har du nogle tricks til hvordan man vænner hende til det? Skal jeg bare fortsætte "kampen" og lægge hende til lur hver dag, selvom det betyder skrig og skrål?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
RL