Brev:
Ringe hjem fra ferie
30. august 2013
Alder:
21 mdr.
Ringe hjem fra ferie
Kære Helen
Tusind tak for dit meget fine svar. Det var et nuanceret samt afklarende svar. Det sætter jeg stor pris på.
Jeg vil nu rejse uden min yngste søn. Jeg har dog et nyt spørgsmål ift det. Skal jeg ringe til ham og snakke med ham, eller er han for lille og dermed en dårlig ide at gøre? Jeg ved ikke om det vil gøre ham mere ked af det, at han kan høre min stemme, men kan ikke se mig eller finde mig?
Håber du kan give nogle af dine gode råd?
Med venlig hilsen
Mina.