Brev:
Rejse fra et barn
11. august 2013
Alder:
21 mdr.
Rejse fra et barn
Kære Helen.
Jeg har et spørgsmål ift. at rejse fra min søn på 1 år og 9 mdr.
Jeg er mor og vil gerne rejse en uge med mine to ældre børn. Min lille søn skal så blive hjemme med sin far i en uge.
Han har et meget tæt forhold til sin far, på samme måde som med mig. Han har også prøvet at sove hos familie flere gange.
Kan et barn på hans alder klare det uden at det er skadeligt for ham?
Dvs. kan han klare at hans mor og to søskende er væk i en uge?
Vi er en tøsegruppe der rejser sammen hvert år, og det er for stor en opgave og ansvar for mig at rejse med tre børn alene uden min mand. Derfor ønsker jeg et svar på om det er fint eller ikke er godt for min lille søn?
Han skal selvfølgelig i vuggestue, hvor det er alm hverdag samt rutine. Derefter har min mand ham, og de vil nok besøge farmor meget :-). Der kommer han allerede ofte.
Håber på at få et afklarende svar fra en professionel.
Med venlig hilsen
Mina