Brev:
Autostol
19. juni 2013
Alder:
6 mdr.
Autostol
Hej Helen :)
Lige et spørgsmål om autostole.
Min datter er nu snart 6 måneder og er en stor pige på 10 kg. Den autostol vi har nu hedder godt nok 0-13 kg, men jeg kan snart ikke mase hendes skuldre ned i den mere. Men hun er jo for lille til at komme op i en af de store autostole hvor man skal være 9 måneder og kunne sidde selv. Så hvad gør jeg?
Jeg har så lige set på nettet at man kan få en stol som går fra 0-18 kg (4år) som kan lægges lidt ned og sættes op når hun bliver større, tror du den kunne bruges? Og er der nok støtte i sådan en til en på hendes alder? Jeg har prøvet at gå ned i en butik og høre dem, men jeg synes ikke rigtigt de kan give mig nogle svar.. Det skal lige siges at vi allerede har købt to autostole af de små og jeg er ikke helt vild for at skulle købe en til som ikke et god, men jeg synes ikke jeg kan vente til hun er 9 måneder og kan komme i en stor..
Håber du kan hjælpe mig lidt på vej :)
- Linden.