Brev:
Skifte størrelse i autostol
24. januar 2013
Alder:
9 mdr.
Skifte størrelse i autostol
Hej igen...
Lige et hurtigt spørgsmål mere herfra...
Vores datter er nu 9 måneder - vejer 9,2 kg. og er 74 cm. lang...
Hun har aldrig været den store tilhænger af at køre bil - og det kræver en del underholdning på bagsædet - og hvis hun bliver træt, ja så er den helt gal... Men vi forsøger at planlægge os ud af det ;-)
Nu er hun de sidste gange vi har kørt med hende begyndt at "trække sig op" i armene, som om hun vil op og sidde mere end hun kan i sin "baby-autostol"...
Hun sidder frit på gulvet - dog stadig med enkelte tilt - men sidder altså med rank og fin ryg :-)... Så tænker du, at hun kunne være klar til at komme i næste størrelse stol - og derved få mulighed for at sidde mere op - eller bør vi vente lidt endnu...!?
Og hvad tænker du om valg af autostol...!? Der er ikke ret mange bagudvendte stol på det danske marked - men har læst mig til, at de er det sikreste... Tænker dog, at "underholdnings-værdien" af at kunen kigge fremad i bilen måske ville afhjælpe vores problem i forhold til at køre længere ture...
Tak på forhånd...
Malene