Brev:
Autostol med musik
15. august 2012
Alder:
4 mdr.
Autostol med musik
Hej Helen.
Min søn på 4 mdr er ikke glad for at sidde i sin (ellers dyre) Römer stol :)
Det starter ofte ca. 5-10 efter vi er kørt og er skrig og skrål. Stopper hvis jeg går om og giver ham lidt vand eller snakker med ham, men starter igen når jeg sætter mig om og kører videre. Jeg føler mig fanget ved ikke at kunne komme nogle steder med ham i bil - og det er ikke engang fordi vi kører lange ture - måske max 20-30 min ialt.
Jeg tror han keder sig. Men legetøj eller musikuro er ikke godt nok. Kan der være noget seperationsangst i den alder??
Desværre er der ikke mulighed for at sætte ham på forsædet i vores bil.
Med venlig hilsen
Pernille