Brev:
Flyrejse med 2 små børn
15. august 2012
Alder:
12 mdr.
Flyrejse med 2 små børn
Hej Helen.
Håber du kan give et par råd med på vejen.
Min mand og jeg skal ud og flyve med vores 2 børn i næste uge. De er lige blevet 1 år og knap 2½ år på daværende tidspunkt.
Vi skal være tidligt i lufthavnen og bliver nød til at vække dem et par timer inden de plejer at vågne. Vi har talt om at være så klar som muligt og så vække dem og bære dem ud i bilen og køre med det samme. Hvad tænker du om det?
Vi skal flyve kl 6.30 og ca 4 timer frem. Har du råd til tiden omkring flyrejsen, undervejs og bagefter?
Med venlig hilsen
Guldklumpernes mor