Brev:
Jetlag
13. juli 2012
Alder:
6 mdr.
Jetlag
Kære Helen,
Her kommer endnu et brev.
Hvordan kan vi hjælpe Ingrid med at tilpasse sig den nye tidszone når vi kommer til DK?
Vi bor i Los Angeles og tidsforskellen er 9 timer bagud så der bliver vendt op og ned på dag og nat.
På forhånd tak for hjælpen:-)
Varme hilsner
Louise