Brev:
Flyrejse
13. juli 2012
Alder:
6 mdr.
Flyrejse
Kære Helen,
Jubiii! Vores lille familie skal hjem til Danmark på ferie.
Ingrid er 6 1/2 mdr. og skal med os over atlanten. En flyrejse på ca. 16 timer.
Har du nogle gode råd og forslag til turen?
Mange sommerhilsener
Louise