Brev:
Rejse med fly
14. juni 2012
Alder:
6 mdr.
Rejse med fly
Hej Helen!
Har lige læst et svar fra dig til en anden mor om hendes barn på 7 mdr. At når de rejser med fly og de skal lande, så kan barnet ikke selv udligne trykket i ørene.
Mit spørgsmål er: Kan de heller ikke det når de er næsten 10 mdr.? Vores dreng er nu 6½ mdr, men til oktober skal vi ud at flyve.
Du skriver også at det er en god ide at amme eller give flaske under landningen. Ved ikke helt om jeg stadig ammer lidt eller er gået over til flaske. Kan man så bare tage vand fra flaske som er købt efter security tjek og blande MME i oppe i flyet? Må det godt bare drikkes koldt? Hvad med MME pulveret? Må man egentlig tage pulver med igennem. Hvis du ved det:-)
Tak for en fantastisk brevkasse:-)
Med venlig hilsen
Mor