Brev:
Flyve med snotforkølet baby
1. juni 2012
Alder:
9 mdr.
Flyve med snotforkølet baby
Kære Helen,
Vi skal flyve til USA om tre dage og nu er den lille selvfølgelig blevet helt vildt snottet!
Har du nogle tips til at få forkølelsen til at forsvinde hurtigt? Og tips til at klare den lange rejse med tilstoppet næse? Hun gider ikke altid blive ammet i løbet af dagen, hvis der er mange spændende ting at kigge på. Så jeg kan ikke være sikker på bare at kunne amme hende ved start og landing. Desuden prøver jeg jo også at trappe ned for amningen.
What to do?
Og hvad er iøvrigt det bedste at gøre for at undgå for mange gener med jetlag? Her tænker jeg på, om vi skal 'tvinge' hende ind i den nye rytme, eller om vi bare skal lade hende sove, når hun trænger til det?
På forhånd tusind tak!