Brev:
Hvornår kan min datter sidde og sove i sin klapvogn?
22. maj 2012
Alder:
4 mdr.
Hvornår kan min datter sidde og sove i sin klapvogn?
Kære Helen,
Tak for dit svar om udmalkning og flaske.
Vi bor i Los Angeles og har ingen sundhedsplejerskeordning, så det er dejligt med din hjælp:-)
Mit spørgsmål denne gang er:
Hvornår kan Ingrid (hun bliver 5. mdr. d. 2. juni) sidde og sove i sin klapvogn.
Vi har en kombivogn fra Bugaboo og liften er ved at være for lille.
Mange hilsner
Louise