Brev:
Pasning af baby
29. november 2011
Alder:
6 mdr.
Pasning af baby
Kære Helen.
Vi står i den situation hvor vi er i tvivl om hvor vidt vi kan tage på en ferie uden baby i 10 dage. Vores tvivl er relateret til om vores baby vil føle det bliver forladt og måske bliver mærket for livet ved denne oplevelse?
På den anden side er det meget normalt at man lader andre passe ens barn, nok mest kun for nogle timer eller en dag. Da det drejer sig en længere rejse på ca 10 dage vil det være hjælpsom med et andet syn på sagen om hvad du mener om at lade andre passe ens barn over en længere periode. ...
...
Vores datter er på rejsetidspunktet 02. Jan 2012, 7 1/2 månede gammel og vil ikke blive ammet fra omkring midt Dec. Lige i øjeblikket er vi ved at stoppe amningen stille og roligt og skemad/flaske kører helt efter bogen.
Vores datter vil blive passet hos bedstemor som bor i et andet land. Hun har ikke været sammen med bedstemor endnu men vi planlægger at rejse 6 dage før vi selv rejser så hun får mulighed for at lære hende at kende sammen med os.
På forhånd tak for dit hjælpsomme svar,
Med venlig hilsen
den angageret far og mand