Brev:
Ferie - 7 mdr.
13. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Ferie - 7 mdr.
Hej Helen
Først vil jeg sige tak for dine gode råd, min dreng får nu grøntsagsmos til frokost og han elsker det:) Jeg har også tilføjet frugt mos om eftermiddagen og det er et stort hit.
Han får ikke meget bryst om dagen kun mellem 2-4 gange ellers tilbyder jeg ham erstatning i kop ved hvert måltid, samt vand. Han spiser dog stadig meget om natten, men har indtryk af at det handler om tryghed, vi overvejer at flytte ham på eget værelse, for han virker som om at han bliver mere forstyret af at vi sover sammen, han vågner ofte når jeg går i seng og så kræver han bryst for at falde til ro igen....
Nu til mit spørgsmål, min veninde har lokket mig med ud og rejse til Kreta sammen med min dreng på 7 mdr. og hendes dreng på 5 mdr. ja allerede den 19 maj.... Det er skønt men jeg er helt nervøs for hvordan det skal gå med min lille dreng og hvordan med hans soverytme osv...
Nu spørger jeg måske dumt men kan de små ikke godt klare at man laver lidt om i det normale..... Jeg plejer at være meget fastholdene på spise og især sovetider om aften men nu er jeg jo nød til at slippe trygheden lidt:)
Og hvordan med hans mad, herhjemme laver jeg jo alt hans mos osv med økologiske produkter fra bunden pga børneeksemen (som forøvrigt ser rimlig ud. Han bliver stadig smurt med locoid).
Må jeg tage ham med i pool pga børneeksemen?
Skal han stadig have en lille bomulds hue på trods det er varmt?
Og det er vel ingen problem at han ikke ser hans far i en uge.... Det var vist alt tak:)
Med venlig hilsen
Anne Mette