Brev:
Cykle
27. august 2010
Alder:
6 mdr.
Cykle
Kære Helen
For at få dagen til at hænge bedre sammen hos os, ser jeg meget frem til at kunne få villads bagpå min cykel. Som det er nu går jeg med barnevognen og Elias cykler. Det tager 30 min hver vej. Det vil sige to timer hverdag, hvor villads er i barnevognen. Nogen gange er det fint, han enten sover eller er optaget af at kigge rundt. Andre gange tænker jeg at vi begge kunne bruge tiden bedre. Elias er også træt af at vente på os hele tiden;.)
Så jo før jo bedre, men vil selvfølgelig ikke gøre det før Villads er klar.
Villads sidder selv uden støtte og har gjort de en månedes tid. Han vælter sig også frem og i kravlestilling, men "splatter" ud efter lidt tid. Han vende rundt begge veje. Han er lige nu meget optaget af at komme op at stå og forsøge på det i barnevognen eller ved legetøjskassen. Villads kryber lidt frem ved at skubbe numsen op.
I maveliggende løfter han sig højt op kortvarigt på strækte arme, men han bryder sig ikke meget om at ligge sådan og bliver sur og vender rundt.
Ved at man siger ca. 9 mrd. Men kunne det lyde til at han snart er klar eller er det bedst at vente.
Mor