Brev:
Cykelstol eller anhænger?
18. juli 2010
Alder:
9 mdr.
Cykelstol eller anhænger?
Kære Helen
Lige et ganske kort spørgsmål, bare lige for at hører en andens mening.
Nu hvor vores datter er startet i vuggestue har vi jo brug for at få hende fragtet derhen. Vi cykler begge på arbejde og ønsker selvfølgelig at fortsætte med det. Men hvad tror du vil være det bedste for vores datter, men også det mest hensigtsmæssige. En cykelstol eller en anhænger??
Med venlig hilsen
Mor