Brev:
Børn og sol
10. juni 2010
Alder:
10 mdr.
Børn og sol
Hej Helen
Nu er det jo ved at blive sommer – både i Danmark og under de lidt sydligere himmelstrøg, vi skal til, til sommer. Hvordan er det nu med børn og sol?
Man kan få en masse smart sommertøj – men er det bedst at købe tynde bukser og bluser med lange ærmer, eller er det korte tøj OK, når bare man bruger solcreme? Hvis det ikke er i middagssolen, er det så okay med en kort tur ud i solen uden solcreme, eller skal de små altid være smurt ind?
Mange hilsner
Mies mor