Brev:
Forkølelse - stoppet i næsen og hoster
31. december 2006
Alder:
4 mdr.
Forkølelse - stoppet i næsen og hoster
Kære Helen
Min lille 4½ måned gamle søn er blevet forkølet, han er stoppet i næsen og hoster. Jeg har lagt mærke til i et par dage, at han var generet i næsen om natten, men overvejede om det mon var lidt mælk der sad 'inde bagved'. Nu er jeg ikke i tvivl om at det er forkølelse.
Jeg tænker at årsagen kan være at han har stået ude og sovet i for fugtigt vejr eller er blevet smittet af farmand, eller en kombination. Jeg/vi har vurderet at så længe han spiser og sover kan vi undlade at foretage os noget specielt, jeg overvejer dog hvor slemt det skal være før vi begynder at dryppe hans næse eller kontakte lægen. Jeg er mest bekymret for om det skal sætte sig på lunger og ører.
Kan du råde os til hvad vi skal gøre/om vi skal gøre noget?
Kærlig hilsen Helene, nyt medlem :-)