Brev:
Kan babyer besvime af gråd?
2. december 2020
Alder:
2 mdr.
Kan babyer besvime af gråd?
Hej Helen
Min søn på to måneder tog sig en ordentlig skrigetur i går aftes. Tre timer non stop gråd. Indimellem skreg han så meget, at han stoppede med at trække vejret. Og jeg blev faktisk nervøs for, om han ville besvime. Kan babyer besvime af at skrige så meget? Og hvis de kan, hvad skal man så gøre, hvis det sker?
Han har siden fødslen været meget grædende, og vi har besøgt lægen flere gange, men de kan ikke finde noget galt. Jeg gør selvfølgelig alt hvad jeg kan for at prøve at trøste ham og give ham, hvad han mangler, men intet virker. Indimellem er jeg dog nødt til at lægge ham ned og så sidde ved siden af og trøste på den måde, for han er vanvittig stærk og vrider sig så meget, at det er svært at holde ham.
Jeg håber virkelig, at han får det bedre på et tidspunkt.
Kærlig hilsen
Oscars mor