Brev:
Rødt mærke på næsen
19. juni 2020
Alder:
7 mdr.
Rødt mærke på næsen
Hej Helen
Min datter på 7 mdr har et lille rødt mærke imellem næseborene.
Jeg har spurgt både læge og sygeplejerske, der begge sagde et jordbærmærke.
Mærket kom dog først da hun var ca 2 mdr gammel, kan et jordbærmærke det?
Jeg er så bange for at det er mig der har forårsaget det engang jeg ville fjerne en bussemand fra hendes næse. Måske jeg er kommet til at trykke på næsen? Er det overhovedet muligt?
Med venlig hilsen
Førstegangsmor