Brev:
Ørevoks - 7 mdr.
1. februar 2020
Alder:
7 mdr.
Ørevoks - 7 mdr.
Hej Helen.
Hvad skal man gøre/ikke gøre ved ørevoks hos baby?
Min søn bliver 7 mdr. om 11 dage, og han producerer tilsyneladende en del ørevoks. Ofte sidder der en tydelig, stor klat ørevoks inde i øret, og nærmest dækker ‘det inderste hul’. Men man har jo altid hørt, at man ikke må stikke noget i ørerne, der er mindre end en albue, så derfor har jeg heller ikke haft gang i baby sikkerhedsvatpindene.
Håber du har nogle gode råd.
På forhånd tak.
Hilsen mor