Brev:
Hoste og opkast
23. april 2019
Alder:
15 mdr.
Hoste og opkast
Kære Helen.
Beklager det lidt uappetitelige emne.
Lillebror på snart 16 måneder har døjet med forkølelse i et par uger nu og været helt utroligt snottet, særligt om morgenen og formiddagen (jeg har aldrig set så meget snot!).
Nu er det begyndt at blive bedre, men til gengæld har han en meget generende hoste, som især om natten gør, at han vågner og næsten hver nat kaster op. I starten var det ok - han får stadig lidt mælk, og det var bare det, der kom op igen, og så sov han videre. Nu hoster han en tør og tydeligvis smertefuld hoste, som holder ham (og mig) vågen i flere timer hver dat, og han kaster tykt slim med masser af snot i op.
Om dagen er han egentlig ok og i fint humør, men udpræget morsyg. Vi giver babynæsespray og har hævet hans hovedgærde så meget som muligt, men er der andet, vi kan gøre?
Mange tak:)