Brev:
Baby udenfor og forkølelse
9. maj 2018
Alder:
2 mdr.
Baby udenfor og forkølelse
Hej Helen
Vi står snart og skal på familieudflugt som foregår udenfor hele dagen så min tanke er, at vores pige på 8 uger skal gå lidt på armen eller inviklen når hun er vågen. Men hun er meget følsom over for lidt vind og hendes lukkerefleks går nemt igang. Så mit spørgsmål er egentlig om der sker noget ved det? For det er nærmest umuligt at skærme hende helt for vind.
Derudover er hun desværre blevet smittet af mig/eller storebror med forkølelse. Kan jeg gøre andet end at ebt suge snot og komme saltvand i næsen? Hun hoster også, er der et ’max’ antal dage de må hoste? Derudover har hun noget snask i øjet og det løber i vand. Er det bedst at bruge saltvand til at tørre det med?
Med venlig hilsen
Sao