Brev:
Skoldkopper - udbrud og appetit
13. december 2017
Alder:
12 mdr.
Skoldkopper - udbrud og appetit
Hej Helen,
Lige hurtige spørgsmål omkring skoldkopper.
Er det almindeligt at appetiten fortsat er lav efter feberen før udslettet er ovre? Min søn har ikke feber længere, og havde ingen feber igår. Hans appetit er stadig ikke helt i top.
Jeg er dog opmærksom på at han også udviklingsmæssigt lige pt. tester og viser sin egen vilje gennem måltiderne (lukke munden eller vende siden til).
Derudover er udbruddet ikke startet i ansigtet eller på brystet, som man normalt siger det gør. Han havde godt nok 2-3 røde pletter i ansigtet, men de er forsvundet uden blære mm.
I stedet er det startet på den ene balle og ben. Jeg bliver i tvivl om det så er skoldkopper eller om det kan være noget andet?
Med venlig hilsen
Kris