Brev:
Det bløde punkt lukker sig
28. november 2017
Alder:
12 mdr.
Det bløde punkt lukker sig
Hej Helen,
Hvornår må det bløde punkt begynde at lukke sig sammen?
Min dreng er knap 1 år og hans blødepunkt er blevet mindre end det var. Jeg troede egentlig først det var omkring 2 års aldermen at punktet skulle lukkes.
Med venlig hilsen
Kris