Brev:
Pludselig hård mave
4. august 2017
Alder:
3 mdr.
Pludselig hård mave
Hejsa.
Har et spørgsmål i forbindelse med det jeg skrev om min søns mave tidligere. Kan små børn godt pludselig få hård mave og svært ved at komme af med afføringen selvom der ikke har været problemer før? Og hvis hans mave mærkes blød kalder man det så stadig forstoppelse?
Hilsen Sandra