Brev:
Kaster op efter flasker aften/sen aften/nat
28. maj 2016
Alder:
12 mdr.
Kaster op efter flasker aften/sen aften/nat
Hej Helen,
Jeg skriver til dig, fordi vores datter på næsten 12 mdr. kaster op næsten hver aften eller til midnat, når hun har fået sine daglige to flasker med 200 ml modermælkserstatning.
Tror du det kan skyldes, at vi lige inden putteflasken giver hende havregryn med en smule letmælk og en halv banan sammen med - at hun simpelthen får for meget på kort tid. Mon det er bedst at give gryn og banan en halv time før flasken?
Med venlig hilsen
En mor