Brev:
Ammegigt/barselsgigt?
24. september 2015
Alder:
15 mdr.
Ammegigt/barselsgigt?
Hej!
Har du fundet ud af noget om ammegigt/barselsgigt? Jeg kan ikke rigtig finde noget på nettet. Kan se, der var et brev for 8 år siden om det, hvor du i dit svar efterlyste information.
Jeg har kontakt til rigtig mange kvinder, der har fået uforklarlige smerter i fødder og ben efter graviditet (også flere år efter) og nogen nævnte ammegigt.
Vores symptomer er identiske, men jeg er blevet undersøgt både for gigt og stofskifteproblemer uden resultat.
Så jeg leder efter en forsklaring på de ledsmerter, jeg (og andre) kvinder har. Forhåbentlig er det noget, der går over igen men hvis der er noget, jeg kan gøre, vil jeg jo gerne gøre det.
Med venlig hilsen,
Solomor