Brev:
Navlen popper ud - Navlebrok?
17. august 2015
Alder:
11 mdr.
Navlen popper ud - Navlebrok?
Kære Helen
Min baby dreng på nu 11 måneder har altid haft en fin, dyb navle, der aldrig, selv ikke da navlestumpen faldt af, har givet anledning til, at jeg har tænkt to tanker om den. Men på det seneste er det inderste af den (knuden?) begyndt at være meget mere synligt, og 'popper' nogengange ligesom en smule ud.
Dette 'indre' af navlen ser ikke irriteret ud, og er rent, føles hårdt og fint - og han trives generelt dejligt fint - men jeg spekulerer på, om det er noget, vi bør være opmærksomme på/gøre noget ved?
Jeg ved, at 'poppede' navler ofte skyldes navlebrok - kan det være tegn på det? Eller at han har taget på omkring maven? Han er en ret slank baby, men især efter måltider kan maven se lidt fyldigere ud.
Jeg ser frem til at høre fra dig!
Bedste hilsner,
Moren