Brev:
Ondt ved afføring
26. marts 2015
Alder:
17 mdr.
Ondt ved afføring
Kære Helen.
Vilhelm er blevet 17 måneder nu og han er en hidsig og til tider meget vred lille mand, synes jeg. Han sover rigtig dårligt og er sur/skal underholdes/sidde på armen hele tiden. Det kan der være mange grunde til men een af dem vil jeg spørge dig om.
Jeg oplever at han græder meget når han skal på toilettet (som vi kalder det). Han har ikke hård mave, han har altid haft løs mave. Han har været utilfreds med at komme af med afføring altid synes jeg, men de seneste par måneder er det værre. Han græder og kravler baglæns, er rigtig ked af det. Jeg er bekymret for om der kan være noget alvorligt galt. Jeg har nævnt det for lægen, som sagde jeg skulle smøre ham i numsen og at han nok havde nogle rifter i endetarmen. Men det har ikke hjulpet.
Har du nogle bud på hvad det mon kan være? Jeg vil gerne have ham undersøgt, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til lægen, føler lidt jeg bliver affejet.
Han er også en glad dreng, det skal siges. Jeg tror bare han er midt i et spring og han har været meget sløj. Men jeg er bange for der er noget med hans mavse. Og når jeg nu prøver at sætte nogle grænser for ham, så vil jeg jo gerne være sikker på at han ikke græder fordi han har ondt :(
Kærlig hilsen
En bekymret mor