Brev:
Kan det være allergi?
3. februar 2015
Alder:
6 mdr.
Kan det være allergi?
Hej Helen.
Tak for sit svar sidst mht ændring af sovevaner. Vi har fået mere ro på omkring hendes søvn og er blevet enige om, at så længe Alma trives med at sove som hun gør, så trives vi også:)
Nu er jeg her så allerede med et nyt spørgsmål som måske kan lyde lidt besynderligt:) Alma har enkelte gange fået lidt kamillete (100 ml) med en tsk sukker i, hvis hun har haft ondt i maven. Men nu har jeg faktisk bidt mærke i at, de 3 gange hun har fået kamillete er hun efter et par dage blevet forkølet og hostet meget ( så slemt at vi sidste gang blev indlagt en enkel nat på hospitalet fordi hun hvæsede når hun træk vejret) lægerne snakkede om at, det muligvis kunne være asmatisk bronkitis, men vidste det ikke. Nu har hun så igen fået en flaske kamillete, da hun er ved at få tænder, men nu er snot og især hoste kommet igen og nu begynder hvæsen så småt også at melde sig.
Nu er mit spørgsmål så om, hun kan være allergisk overfor kamillete eller om det bare pudsigt nok falder sammen med en hoste? Min kæreste lider af hø og pollen allergi, og mener jeg har læst et sted, at kamillete og pollenallergi ikke er en god kombination?
Med venlig hilsen
Mette