Brev:
Søvn - sygdom - klacid behandling
3. november 2014
Alder:
15 mdr.
Søvn - sygdom - klacid behandling
Hej Helen.
Vores søn på 15 måneder, har haft 3 uger med forkølelse og hoste. Til sidst fik han høj feber og han blev indlagt. Det vidste sig at han havde lungebetændelse blev beh med penicillin. Men da hans feber ikke faldt. Blev han undersøgt videre og det vidste sig at være en atypisk lungebetændelse som nu beh med klacid. Efter to dage er han nu uden feber.
Men han spiser og drikker stadig ikke så meget?
Men vores største udfordring efter alt det her. Er at han er blevet en lille hænge trold hos både mor og far. Samt at vi har rykket hans seng ind i vores soveværelse. For det skulle vi for at observere ham.
Men om natten vågner han x 3 og er meget meget ulykkelig. Han skriger og falder så først til ro når han kommer op til far. Mig afviser han lidt. Vi giver mælk på flaske om natten. For at få nok væske i ham. Da han ikke gider om dagen.
Mit spørgsmål er:
Er dette en normal reaktion på indlæggelse? Vi var indlagt to dage.
Men skulle komme hver dag til blodprøve.
Årsag til han skriger om natten? Er det utryghed eller klacid beh han får for lungebetændelse?
Samt vi har fået svært ved at lægge ham til at sove til natten. Han farer rundt for at undgå det. Han har også fået lagt dræn for en uge siden pga væske. Så der skete meget for ham på en uge.
På forhånd tak for dine altid gode svar.
Hilsen mor