Brev:
Hun vil ikke spise aftensmad
29. september 2014
Alder:
2 år, 7 mdr.
Hun vil ikke spise aftensmad
Hej Helen.
Jeg skriver til dig angående min datter på 31 mdr.
Hun spiser fint i løbet af dagen, men når vi kommer til aftensmaden, vil hun intet have andet end rugbrød, hvilket også kun er en gang i mellem.
Det skal siges at hun får sutteflaske om aftenen, da hun får movicol og det er den eneste måde vi kan få hende til at tage det på (alt andet er prøvet).
Selina har meget store mandler og skal opereres d. 22/10. Kan dette skyldes, at hun pludselig ikke vil spise aftensmad? Vi får en varieret kost og det der før var hendes livret, gider hun heller ikke mere.
Jeg er rigtig frustreret og er så ked af vores aftensmad situation, for hun græder og skal bæres ud i køkkenet når vi skal spise, hvorefter hun rejser sig og går.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for igen at få hende til at spise aftensmad.
Hilsen
En bekymret mor :(