Brev:
Knopper på numsen
28. april 2014
Alder:
3 år, 2 mdr.
Knopper på numsen
Hej Helen.
Tak for dit svar angående lillesøster og forstoppelse. Det går bedre og vi har doseret lidt ned for laktulosen :)
Nu har jeg et spørgsmål angående storesøster på 3 år. Hun smed både dag og natbleen for ca. 5 mdr siden. Den sidste måned har hun dog fået flere og flere bumselignende knopper på numsen. Jeg tager hende nogen gange i at have hånden nede i bukserne for at klø på dem, men når jeg spørger hende siger hun at de ikke klør. Hvad kan det være, og bør jeg få det tjekket?
Det skal siges at hun 2 gange i de sidste 14 dage pludselig ikke har ville tisse da hun siger at det gør ondt i tissekonen og svier. Vi kan intet se i skridtet på hende ud over let rødme. Men så er det også væk dagen hvor hun tisser og laver helt normal afføring. Jeg tænker ikke det har noget med udslættet på numsen at gøre.
Håber du kan give mig et svar på hvad ovenstående kan være, og om jeg burde lade en læge se på det.
Med venlig hilsen
Mor til to :)