Brev:
Tænder
25. marts 2014
Alder:
10 mdr.
Tænder
Hej igen
Jeg skriver mht frembrud af tænder, som jeg godt nok syntes trækker tænder ud ;)
Arthur har fået de to tænder i undermunden, som virkede rigtig problematisk for ham. Han havde ondt, sov dårligt og havde MANGE afføringer over flere gange (samt rød numsen). Jeg havde ham til lægen som mente det var tænder og ikke en maveinfektion.
Men de sidste ca tre uger, har hans afføring mere eller mindre været anderledes end den plejer. I nogle dage (vil tro ca 5) var den hel slem og så var der nye tænder. Efterfølgende havde han stadig nogen flere afføringer end normal (havde inden altid kun en dagligt, nu ca 3-4). Nu tror jeg de øverste fortænder er på vej og de sidste 4 dage har det været en lang lorteble. Altså op til 13 i døgnet. Vågner tidligt fordi der er lorteble, en nat måtte jeg også op og skifte. Kan det passe at det er så voldsomt med tænder. Kan man stoppe diarreren, jeg syntes da det er slemt at skulle have tynd mave, mere eller mindre, så længe??
Tak for dine andre gode råd.
Med venlig hilsen :)