Brev:
Tics - 16 mdr.
15. december 2013
Alder:
16 mdr.
Tics - 16 mdr.
Hej Helen.
Så er der endnu en gang dukket et spørgsmål op, hvor vi har behov for at spørge dig, som altid har så gode svar!
Vores søn er 16 mdr. og har i de sidste to uger haft lidt tics. Det kom helt bag på os første gang vi så det. Når han får en tic, så ligner det at han får en kuldegysning, og så alligevel ikke, fordi vi kan se at der er noget tic-agtigt over det. Det er ikke så ofte, måske 0-2 gange på en dag, og vi gør heller ikke noget ved eller kommenterer noget om det til ham.
Men hvad kommer det af? Og betyder det noget? Det kom lidt bag på os, at det kan komme i så tidlig en alder.
Du får lige lidt info, hvis det nu kan have betydning for det. Han har i de sidste to måneder været hyppigt syg med mellemørebetændelse, tredagesfeber, astmatisk bronkitis og desuden et uheld med sin ene tand. Så der er sket meget, kan det være udløseren?
Tak fordi du er der til at svare på denne slags spørgsmål!
Hilsen os