Brev:
Spiser ikke rigtig noget
22. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Spiser ikke rigtig noget
Hej Helen
Tak for dine mange gode råd. Nu har jeg så igen brug for flere..
Man kan vidst godt se og høre det er mit første barn, bare der er det mindste, så er jeg urolig.
Jeg har en datter som bliver 4 mdr. her d. 23.10 og hun plejer at kan spise godt/drikke godt. Hun får rent flaske og det har hun gjort siden hun var tre uger gammel.
Men nu forholder det sig sådan at jeg synes ikke rigtig hun spiser særlig meget, hun spiser mellem 90 og 100 ml. pr måltid, om natten kan hun godt tage en hel flaske (200 ml færdigbladet) men det er ikke så tit.. Det har stået på i tre dage nu. hun har været på lægevagten med feber og hoster en del, hun har dog ikke feber længere.
Hendes afføring er også lidt grøn og gul og hun sover ikke rigtig. Det skal dog siges at hun ikke ligner en der er sulten hun ser meget veltilpas ud...
Men jeg er lidt bekymret.
Hilsen
den meget bekymrende mor..