Spiser ikke rigtig noget

22. oktober 2013

Kategori:
Alder:
4 mdr.

Spiser ikke rigtig noget

Hej Helen

Tak for dine mange gode råd. Nu har jeg så igen brug for flere..

Man kan vidst godt se og høre det er mit første barn, bare der er det mindste, så er jeg urolig.

Jeg har en datter som bliver 4 mdr. her d. 23.10 og hun plejer at kan spise godt/drikke godt. Hun får rent flaske og det har hun gjort siden hun var tre uger gammel.

Men nu forholder det sig sådan at jeg synes ikke rigtig hun spiser særlig meget, hun spiser mellem 90 ...

Annonce

... og 100 ml. pr måltid, om natten kan hun godt tage en hel flaske (200 ml færdigbladet) men det er ikke så tit.. Det har stået på i tre dage nu. hun har været på lægevagten med feber og hoster en del, hun har dog ikke feber længere.

Hendes afføring er også lidt grøn og gul og hun sover ikke rigtig. Det skal dog siges at hun ikke ligner en der er sulten hun ser meget veltilpas ud...

Men jeg er lidt bekymret.

Hilsen
den meget bekymrende mor..

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

24. marts 2024 | Sovevaner | 5 mdr.

Sove på maven - 5 måneder

Hej Helen Jeg skriver, fordi vores datter er begyndt at trille om på maven,...

18. marts 2024 | Udvikling | 5 mdr.

Baby støtter ikke på benene?

Kære Helen Min dreng er nu 5 måneder gammel og jeg undrer mig over, at han...

16. marts 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Spiser min datter nok?

Hej Helen Jeg har en datter, der er født den 22. september 2023, så hun er 5...

Annonce

Viden om børn:

Prævention - efter fødsel

Man kan godt blive gravid kort tid efter en fødsel - også selv om man ammer. Har I lyst til at genoptage jeres sexliv, er det derfor en god idé at finde en brugbar præventionsform.

Så længe du ammer, bør du ikke tage p-piller eller mini-piller, fordi østrogen nedsætter mælkeproduktionen, og fordi man endnu ikke kender langtidsvirkningerne, når medicinen går i modermælken.

I stedet kan det være en god idé at bruge kondom, også fordi det beskytter dig mod infektion....

Læs mere i Babylex

Æteriske olier

Æteriske olier er planteolier, der tilsættes forskellige plejeprodukter, f.eks. massageolie, for at give det duft.

Æteriske olier kan indeholde allergene parfumestoffer, der kemisk set er identiske med - og lovgivningsmæssigt er sidestillet med - de syntetisk fremstillede.

I forhold til børn er det vigtigt at undgå parfumerede massageolier og helt undlade at bruge voksenprodukter. Æteriske olier bør ikke bruges direkte på huden og man skal være opmærksom på at...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Når jeg føler mig dum, så skriver jeg til dig, hvor saglighed, oplysthed og empati mødes på det smukkeste. Tak for det!

Hilsen
Mor på 39