Brev:
Forkølelse og bryst
14. august 2013
Alder:
6 mdr.
Forkølelse og bryst
Kære Helen
Ja, så er jeg her igen:)
Jeg startede med at følge dine råd i går eftermiddags og det fik fint, indtil min lille drengs forkølelse blussede op. Han har været vågen hver 20 minut hele natten, grædt og nægtet at spise ved mig (jeg kunne høre på ham i går eftermiddags, at det var svært for ham at trække vejret, imens han spiste ved brystet).
Nu er jeg naturligvis vildt bekymret for, om han får nok væske osv.?! Jeg tror også tigerspring har noget med det at gøre, da han er 26 uger nu. Jeg tilbyder ham bryst hver gang, jeg føler, at han muligvis kunne være interesseret. Jeg bruger saltvandspippetter til at løsne op i hans næse.
Så nu er mit spørgsmål til dig, om jeg skal blive ved med at ligge ham til og om jeg skal fortsætte med din plan, nu hvor han kæmper med forkølelse og spring:)
Tak for alle dine gode råd:) De er guld værd!
Med venlig hilsen
K