Brev:
Forkølelse og nattøj
25. juni 2013
Alder:
6 mdr.
Forkølelse og nattøj
Hej Helen :)
Ja så skriver jeg allerede igen. Tak for dit svar om autostol, det hjalp meget :)
Nu er min datter blevet forkølet igen, det er ellers ikke mere end 2-3 uger siden hun kom sig over den sidste forkølelse og den varede 10 dage.
Problemet er lidt at hun sveder meget om natten. Hun sover i natdragt med korte ærmer og ben og i øjeblikket har hun kun et lagen over sig (det har vi også) fordi jeg synes der er meget varmt i soveværelset. Vi har også vinduet stående på klem men jeg vil jo ikke have hun ligger i træk. Alligevel er hun helt våd på ryggen, der hvor hun har kontakt med madrassen, når jeg mærker på hende i løbet af natten og så bliver hun jo kold? Så jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal lukke vinduet og give hende mindre tøj på så det ikke bliver vådt, eller mere tøj og åbne vinduet mere?
Hvordan undgår jeg hun bliver våd og kold om natten, fordi hun er så varm?
Med venlig hilsen
Linden